Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

hasmen

23. 2. 2010 14:34
Tak nevím...

Vždyť skoro VIP bloger Ziegler napsal - Renomovaný historik Jiří Pernes střídá v čele Ústavu pro studium totalitních režimů Pavla Žáčka a to je velmi dobrá zpráva.;-)

0 0
možnosti
MN

lunak

23. 2. 2010 14:44
Re: Tak nevím...

To je těžký. Pro pana Zieglera to byla možná dobrá zpráva, ale já se zamýšlel od prvního dne, kde se Pernes vlastně vzal. Chodili jsme ve stejný čas na stejnou fakultu a i když si nemůžu po 40 letech pamatovat všechna jména a navíc i podoba se mění, tak mi bylo divné, že tak výrazná osobnost by mi unikla. V jeho oficiálním životopise navíc zeje několik prázdných děr. Hlavně po absolvování v roce 1972. Spíše mi uniká, jak se dostal do tak pravicového seskupení, jako byla ODA, navíc se svými extrémně moravskonacionalistickými názory... O tom jsem se ale raději v článku nezmiňoval...

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

23. 2. 2010 14:49
Re: Tak nevím...

To je v pořádku,já váš článek pochopil - tohle byla jenom humorná vsuvka ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2058x
Za bolševiků vězeň. Dnes důchodce. Několik let "po sametu" jsem pracoval jako redaktor. Stavím a repasuji také počítače.
Nikdy se nesmířím s různými kšeftaři v politice, a tak často pluji proti proudu.
Demokratická společnost nemůže být organizovaná shora, ale přesně opačně. Příkladem je Švýcarsko.

Seznam rubrik