Milan Novák

Ožeňte se (investuj!) na Filipíny!!

17. 01. 2011 19:27:45
Připojení na internet s sebou přináší spoustu poznatků, ale jsou mezi nimi i zkušenosti jiného druhu. To, co vám předkládám není samozřejmě první případ "jiného druhu", ale odkaz na "můj profil na stránkách Langer", kde samozřejmě nejsem, mě natolik zaujal, že jsem se rozhodl "podělit o zážitek":

Ahoj prítel,

To mi dává velkou radost psát, po shlédnutí vašeho profilu z tohoto site langer, neco málo o me milují, plavání, ctení a zpev. Muj oblíbená barva je modrá a zelená. Já lásce morské plody, pizza, cínské jídlo, arabské jídlo,Italské potraviny, špagety, Amerika a další.Mám rád spoustu salát taky. Než budu pokracovat dále, prosím, dovolte mi, abych se predstavil na vás. Já jsem paní Tarina Qsilloan. A kompletní obcanem Filipín, 43 let, žijící na Filipínách, vdova pozdního bývalý ministr financí, který zemrel ve filipínské dne 21. srpna 2006.

Zdedil jsem celkovou cástku ve výši 21,5 milionu amerických dolaru z mého zesnulého manžela,penez byla skryta v kufru kovové krabici a byla uložena na bezpecnost a financní spolecnost v Abidjan Cote d 'Ivoire, že bylo, protože jsem potrebovalmaximální bezpecnost / bezpecnost mých zásilky a žádné telo, ani vláda organizace muže sledovat, kde kolem penez, než budu pripraven, a pripravit prohlásit to.ale spolecnost Bezpecnostní neznal skutecný obsah krabice, protože to bylo uloženo jako rodinné cennosti.

Mým hlavním úcelem zaslání poštou, je vám to, protože, jak jsem te našel, a snad duveryhodný, aby vám tuto prioritu lodní krabice penez na jakoukoli adresu,která si myslíte, že je velmi bezpecná a uložit ve své zemi pro další složit úcet za úcelem budoucích investic s procentní o níž budeme hovorit o brzy. Pošlu vám Autorizace osvedcení nazývat je ve své nové pošty, která má osvedcení o vklad, který mi dali na ten den, kdy byla krabice penez uložených v rámci jejich spolecnosti. Vzdávám díky nesmírne pro vaši spolupráci-operaci Teším se na vás uslyšíme pro rychlé ukoncení této cinnosti.

Procento bude vaše odmena pro všechny své morální a financní podporu v období prechodu penez do vaší zeme. Prosím, pokud mužete pomoci já budu velmi vdecný. Budu rád, aby investovali peníze do podnikání dome nemovitostí, která je duvod, proc jsem kontaktoval vás vedet, jestli vy muže pomoci mi v této transakce pro nás být obchodním partnerem.

A vrátí vám mnohokrát prohlásil vaši ochotu na pomoc mi v tomto podniku. Cekání na velmi rychlou odezvu od vás, takže i mužete posílat své fotografie na vás, abyste me v mé další odpovedi, jakmile slyším od ješte jednou. Strávit príjemné chvíle a zustanou požehnal.
S pozdravem,

Paní Tarina Qsilloan.

Autor: Milan Novák | karma: 6.40 | přečteno: 1405 ×
Poslední články autora