Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bejk13

8. 6. 2009 8:00
Dar od boha

Cigany táhnou sami tam kde je co žrát a krást.[>-]

0 0
možnosti
M

Martinhmr

7. 6. 2009 21:13
Jsem udiven

příspěvek celkem zajímavě popisuje názor autora, se kterým se dá v některých místech souhlasit, v některých místech polemizovat, ale vyjádření, které mně slušně řečeno udivilo je následující: "nějaká Řápková přímo před sociálním úřadem loupí

námi darované peníze lidem, kteří se z almužny chtěli alespoň trochu

najíst".

Nějak jsem nepochopil, co je špatného na zajištění dlužných plateb. Jeslti je jejich situace tak špatná, že nemohou platit nájem, tak musí svoji situaci především řešit sami a ne křičet, že je potřeba jím pomoci. Bohužel nemohu souhlasit s názorem, že je nemorální si brát svoje peníze, navíc plně v souladu se zákone. Je irelevenatní, zda jsou to původně peníze ze sociálních dávek, nebo z jiného zdroje.

0 0
možnosti
MH

Manuel Hedilla

7. 6. 2009 23:58
Re: Jsem udiven

Situace je o to horší, že ani tak nejde o vybírání dlužného nájmu, ale o pokuty. Modelová situace: bydlíte v paneláku, kde žije rovněž jedna hlučná rodina, která pořádá mejdany do rána i několikrát týdně. Zavoláte městskou policii, ta případ sepíše, dotyční dostanou pokutu, kterou ovšem odmítají zaplatit a sousedům i městu se smějí do očí. A pak přijde nějaký krasoduch a běduje nad tím, že ta hlučná rodina nemá co jíst. Absurdní.

0 0
možnosti
B

Bejk13

7. 6. 2009 8:20
Dekuji

Pane hledal jsem slova jak se vyjadrit k parez.veskere spolecnosti a vas članek to řekl velice JASNĚ.Kanada vubec nechápe jaká elita je poctila svou navštěvou,ale p.Kocáb má jasno oč přichazíme.[>-]Děkuji za velice pěkný názor.

0 0
možnosti
WS

wandering star

8. 6. 2009 2:47
Re: Dekuji

ČR musí od Kanady žádat za každého finanční odškodnění, protože každičkým odchodem se snižuje jak průměrné IQ, tak i produktivita českého obyvatelstva. A to vůbec nemluvím o kriminalitě.

0 0
možnosti
MV

Martin V

6. 6. 2009 20:44
Shrnutí

Takže od nás do Kanady utíkají lidé, kteří jsou : šikovní, pracovití, svědomití a mají i spoustu jiných, pozitivních vlastností. Jen mají tu smůlu, že tady v ČR je nechápeme, nemáme je rádi a jsme na ně zlí.

Jen nechápu, proč je chtějí z té Kanady vracet a nejsou rádi, že jim tam létají....

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

5. 6. 2009 21:59
Proč nejsou Češi nesnášenliví k jiným?

Pokud jde o Vietnamce, žádné projevy rasismu se nevyskytují. Co si budeme povídat, důvody by se našly. Nejsou to žádní svatouškové, jedou v lecčems, daním se vyhýbají, prodávají pašované zboží, berou svými trhy práci našim textilkám a obuvnickým firmám. Čechové vidí jejich pracovitost, ve škole u jejich dětí píli a ctižádostivost. Když se nevyskytuje rasismus ke žlutým, je vůbec u hnědých? Není.

0 0
možnosti
ZS

Prickrose

7. 6. 2009 2:53
Re: Proč nejsou Češi nesnášenliví k jiným?

Srovnavat Vietnamce s Romy je neco jako srovnavat jablka a pomerance.Rv

0 0
možnosti
G

Ghost.78

5. 6. 2009 8:56
Lze říci, že mezi azylanty v Kanade jsou většinou Romové?

V 99,5 procenta případů ano. Pokud je mezi žadateli tzv. Nerom, je to manželka či manžel Roma. Je však s podivem, že ač přijíždějí z různých částí ČR, vědí, co mají mít s sebou a co říkat. Mají třeba v průměru dvě stě kanadských dolarů (3400 Kč). Jako by je někdo instruoval. Jejich informace jsou mnohdy mylné. Jako ta, že jim bude poskytnuto přístřeší.

0 0
možnosti
G

Ghost.78

5. 6. 2009 8:57
Jak podobné historky vnímají imigrační úředníci?

Jsou někdy naštvaní. Poté, co členy rodiny vyslechnou, jim s jistou škodolibostí sdělí: chtěli jste do Kanady, můžete jít, kam chcete. Je to vaše nezodpovědnost, že nemáte peníze a že jste si nezajistili nocleh. Nakonec jim někdo vtiskne do ruky leták s adresou Červeného kříže. Zbytek je na nich.Najít nocleh je ale problém. Ubytovny v Torontu a v jeho stakilometrovém okolí sloužící původně nejchudším z nejchudších jsou zaplněné až po střechu romskými žadateli o azyl. Někteří život mezi narkomany a skutečnou spodinou společnosti snášejí velmi těžce.

0 0
možnosti
MH

Manuel Hedilla

4. 6. 2009 23:14
Teď k článku

Víte, můj pradědeček měl 10 dětí, za hospodářské krize pracoval do úmoru, prababička pracovala do úmoru, jejich děti pracovaly na poli od malička. Stejně jako jejich děti, stejně jako i já. Ty děti znaly SKUTEČNÝ hlad, takový dnešní romské děti v České republice NIKDY nemohou poznat, pokud jejich rodiče peníze z dávek neprohýří a to přesto, že ti rodiče nepracují a často ani pracovat nechtějí. Promiňte mi to, ale mě ta jejich (relativní) chudoba nedojímá.

 

Já vím, co je tvrdá manuální práce, vím, co je žít ze dne na den (dnes beru několikanásobek průměrné mzdy, ale ze začátku tomu tak nebylo). Ze začátku jsem pracoval za velmi nízkou mzdu, musel jsem platit nájem a studoval jsem VŠ při zaměstnání. Angličtinu jsem začal lámat ještě na základce, když nás soušky učitelky učily jenom rusky a na povinně volitelnou němčinu jsem nebyl zařazen, protože mi byla proti mé vůli vybrána matematicko-fyzikální praktika (nic proti). Celý život se ve volném čase vzdělávám v oboru, učím se jazyky.

0 0
možnosti
MH

Manuel Hedilla

4. 6. 2009 23:22
Re: Teď k článku

Nemůžete po mně tudíž chtít, abych hluboce litoval lidi, kteří nepracují, ve volném čase se oddávají jenom alkoholu a hracím automatům, případně ilegální činnosti. Že jsou chudí? No a co? Znám lidi, kteří pracují za minimální mzdu, někdo ty práce logicky dělat musí. Tito lidé si možná zanadávají na svůj osud, ale je jim jasné, že prostě výš nedosáhnou a smířili se s tím.

 

Já fandím každému, kdo se ze všech sil snaží vyšvihnout výš, pracuje na sobě a nechce být druhým na obtíž. Kdo ale má jiný přístup, kdo se nesnaží, kdo čeká, kdo mu co dá zadarmo, ten u mě narazí na nezájem. Je mi líto, takovému člověku pomoci neumím. A ani nechci, jedině dobrou radou.

0 0
možnosti
MH

Manuel Hedilla

4. 6. 2009 23:00
Odpovědi autorovi

1. My že zneužíváme dobrou vůli Kanady? V čem? Že nám zrušili víza, která náš stát po kanadských občanech nevyžaduje už skoro 20 let? Že se jim nechce řešit otázku romských imigrantů, jim naprosto věřím. Ale mám pro ně radu: vracejte ty žadatele o azyl hned zpátky, zaplaťte jim letenky, chtějte jejich refundaci od českého státu, který je zase vybere od těch žadatelů. Problémy skončí. Druhé řešení: když jsou ti lidé tady bezdůvodně diskriminováni, nechte si je. Hlavně ale nechte řešení problémů českého státu na občanech ČR, my vám do vašich záležitostí taky nemluvíme.

2. Na tom, že je spousta úřadů zbytečných nebo nejsou racionálně vedeny, souhlasím. O tom, že tmavá pleť značí špatného člověka, jsem NIKDY nic nepsal a ani drtivá většina ostatních Čechů nic podobného netvrdí.

3. Mein Kampf jsem nečetl; nemám čas číst kecy kdejakého rakouského magora. Všimněte si, že jsem psal o NĚKTERÝCH příslušnících etnika.

4. Řápková je na vině tím, že chce, aby nepřizpůsobiví spláceli pokuty???

0 0
možnosti
MH

Manuel Hedilla

4. 6. 2009 23:30
Re: Odpovědi autorovi

Co se týče "normálního popovídání s Cikánem", před pár měsíci jsem s jedním z nich, věřte nebo ne, pil panáka v jednom baru. Byl to dělník, přišel s bílým dělníkem; já jsem tam byl se svými přáteli. Mnoho podobných zkušeností z posledních let nemám, ale co na tom? Já žiju v Praze, tady je přes milion obyvatel a ti se většinou baví se svými známými a s jejich známými. Existují výjimky, v restauraci jsem se u jednoho stolu sešel se švédskou občankou, hovořil s Američany, Rusy, Ukrajinci. Normálně s cizincii nehovořím, leda když chtějí ukázat cestu nebo z pracovních důvodů. Tak už to chodí...

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

4. 6. 2009 23:55
Re: ...doporučuji přečíst...

 Já doporučuji číst i s diskusí.

0 0
možnosti
ZS

Prickrose

4. 6. 2009 18:47
Predposledni......

odstavec, je nej, nej, nej........na 100%R^R^ Pod to se podepisu a necham si to zaramovat.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2058x
Za bolševiků vězeň. Dnes důchodce. Několik let "po sametu" jsem pracoval jako redaktor. Stavím a repasuji také počítače.
Nikdy se nesmířím s různými kšeftaři v politice, a tak často pluji proti proudu.
Demokratická společnost nemůže být organizovaná shora, ale přesně opačně. Příkladem je Švýcarsko.

Seznam rubrik