Diskuse

Mladí komunisté opět na scéně!?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kaktusak

27. 1. 2010 22:34
Milióny mrtvých po sobě zanechali skoro všichni

Komunisti jsou na tom ještě dobře.

0 0
možnosti

medvědice

27. 1. 2010 19:14
Fakt jsem zvědavá

jestli teď zakážou dělnickou stranu.

0 0
možnosti

lunak

27. 1. 2010 20:21
Re: Fakt jsem zvědavá

Ale nezakážou. Byli by sami proti sobě. Takhle je na všechny fašounky hezky vidět. Když budou kout pikle někde v závětří nebo - nedejž Bože - nalezou do tzv. demokratických stran a budou je měnit k obrazu svému zevnitř (viz rakouští Svobodní) muselo by se s tím něco dělat. Takhle se není čeho bát...

0 0
možnosti

V.Hamral.ml

27. 1. 2010 18:04
Zde jsem a zde stojím

Nejsem už sice mladý, ale jsem komunista jako řemen a vychovávám už tři další komunisty, tedy se zde nezačnou objevovat, ale už objevují a objevují se proto, že fakt masivně nesnáší doktrinální samohoňky, co na celkovém nepochopení staví svou údernost. Hezký den, pravicový soudruhu ;-)

0 0
možnosti

lunak

27. 1. 2010 18:16
Re: Zde jsem a zde stojím

Víte coby někdejší student VŠ - později vyhozený za listopadovou stávku 1968 - jsem byl nucen prostudovat si tu Vaši ideologii. Zatímco Marxe a Engelse (spíše toho druhého) jsem ocenil za výstižnou sociologickou studii tehdejší společnosti, tak ten Váš Lenin a hlavně Stalin a jeho pohrobci všude na světě z těch původních myšlenek nenechali ani nitku celou. To, co jste tady i jinde praktikovali byla jen vnějškově poněkud odlišná rétorika fašismu. Ostatně podhoubí a následné excesy máte společné. Takže pro dnešek - je úplně fuk, zda "vychováváte" své následníky v duchu komunismu nebo třeba klausismu - jen jim berete možnost, aby se sami nezaujatě zorientovali v dalším životě....

0 0
možnosti

pesimista

27. 1. 2010 17:16
Autore, především uděl to, co říkáš na konci:

Zbav se ideologie - té své správné (podle tebe)

0 0
možnosti

lunak

27. 1. 2010 17:21
Re: Autore, především uděl to, co říkáš na konci:

Nemám žádnou, tak čeho se mám zbavovat?

0 0
možnosti

editi

27. 1. 2010 17:08
Souhlasí a respektuji

s rozhodnutím Městského soudu v Praze s usnesením o zrušení zákazu KSM.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

tolan

27. 1. 2010 21:54
Prostitutky a zloději také mají svoji patronku

Mladí komunisté mají svoji vysloužilou a zasloužilou patronku soudružku  Editi. To už je život.

Rv     Rv     Rv     Rv

0 0
možnosti

BoboHml

27. 1. 2010 17:00
I sem se to hodí.

Nejsem jejich zastánce,ale proti nim se musí bojovat činy nikoliv zákazy.Paradoxně čím více to bude

demokracii kazit,tím více budou oni profitovat.Každý stát má své extrémisty,je jedno jaké orientace,ale popularitu jim zajistí svou

vlastní stupiditou nečinností v určitých směrech.Zčeho může profitovat

KSM netuším,ale DS profituje díky chybám státu vůči cikánské

populaci.proto má DS spoustu nových příznivců.Je to můj názor.

0 0
možnosti

mubu

27. 1. 2010 17:12
Re: I sem se to hodí.

Jaký smysl by mělo zakazovat KSM? Zakazovat nějaké smýšlení jen proto, že je jiné než to moje? Já jejich program neznám. Myslím si, že KSM apod. nemusí dělat vůbec nic, mohou nechat věcem zcela volný průběh. Ať si pak lidé vyberou, co je lepší (nebo horší).

Mně zase vadí vraždění ve jménu demokracie pod nesmyslnými záminkami někde jinde a v současné době. "Demokracie" - jak pro koho. 

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

27. 1. 2010 16:51
nejlépe v kyselině solné

:-)

0 0
možnosti

mubu

27. 1. 2010 16:51
Pryč

s rudou totalitou, at žije ta jediná správná barva - ta modrá a její odstíny 

0 0
možnosti

sci-fi

27. 1. 2010 16:46
Doporučuju vám

ser blíže seznámit z jakého učení vychází Dělnická strana. Z pravicového ani náhodou!!

0 0
možnosti